Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~cialat | użytkownik

imię i nazwisko adresplanet earth zarejestrowany14.04.2008 @22:58:36 ostatnio na stronie04.01.2013 @22:20:45

pojawiam się i ... no narazie bynajmniej nie znikam

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty49 komentarze3547 posty na forum9

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~jacoub    09.05.2011 @16:06:54
Bardzo dziękuję za komentarz
i na prawdę polecam spróbować fotografii lotniczej
_______
___________________________________________________________
Liczę, że Ty również ocenisz jakieś moje zdjęcie: http://jacoub.digart.pl/
~ninti88    30.06.2010 @23:01:09
prawie nigdy nie uzywam lampy wiec nie bylo blyskane, a mala go to zasługa raynoxa pozdr
~wzoorek    22.06.2010 @00:44:39
byś zrobił piękne zdjęcia, bo widać, że umiesz..
ja to kiepski amator, no ale nie ważne
pozdr.
~wzoorek    21.06.2010 @20:49:46
w sumie racja : )
jeszcze zrobię coś ładnego! nie przez okno :D
~wzoorek    21.06.2010 @19:59:24
a to powiem Ci, że zdjęcie było robione z okna (przez szybę) a w okół same domy : )
~paulinne93    17.06.2010 @21:58:37
dzięki wielkie za rady na pewno skorzystam. A matryca jakoś niedawno była czyszczona więc chyba jeszcze tam nie ma jakiejś zawrotnej ilości tych syfków.
~paulinne93    17.06.2010 @21:49:36
fakt, oglądając te zdjęcia aż szczęka opada. jednak Twoje zdjęcia mimo wszystko mi się podobają i jak dla mnie są cudami i sama chciała bym takie robić, bo te co pokazujesz dla mnie są nieosiągalne
~JatinX    30.05.2010 @19:41:43
Kolego szkło bardzo proste 18-105 + pierścień 20mm z przeniesieniem automatyki.
Tyle że straszny wiatr był i lekko poruszone niestety wyszło.
~Lowetek    28.02.2010 @21:12:38
to było w drodze do Zakopanego
~ShouldBeBanned    27.02.2010 @10:21:29
hehe, dzięki )
_______
hey hey hey what's in your head?
~fotografique    26.02.2010 @23:34:09


~shallsea    31.07.2009 @12:50:29
Dziękuję Winietka niestety lub stety naturalna - takie sa efekty używania niepełnoklatkowego obiektywu na pełnej klatce przy 17 mm
~shallsea    31.07.2009 @08:01:21
Dziękuję Też mi sie u Ciebie bardzo podoba
~eowyn    30.07.2009 @10:36:02
racja :P
a po galeri widzę że też lubisz opuszczone miejsca
_______
"Uważaj, by Twój proces myślenia nie toczył się przeciwko Tobie"
~eowyn    30.07.2009 @10:32:03
pewnie i tak zauważyłam to, iż mogłam lepiej skadrować dopiero jak wróciłam do domu ale motyw i tak mi się bardzo spodobał
_______
"Uważaj, by Twój proces myślenia nie toczył się przeciwko Tobie"
~NEONIZUJEEE    29.07.2009 @11:51:00
do bani to jest moje- nieostre i wogole :/ skucha raczej...
a L_Braillea jest naprawde git !
Pzdr
~agni3szka    28.07.2009 @14:29:59
jest kila wersji i mnóstwo zdjęć z "zofiówki", B&W też. Ziarna nie mam na żadnym foto a po wstawieniu tu się pojawiło(???). Popracuje napewno nad wszystkim. Dzięki za radę! Szkoda,że można wstawiać tylko po jednym foto.
_______
Have you ever wondered why in a dream you can touch a falling sky?
~NEONIZUJEEE    20.07.2009 @21:02:24
fajne!
pewno od wiatru...albo sa z gumy:D
świetne
pzdr
~akardo    26.06.2009 @22:00:44
dzięki!!! przynajmniej jestes szczery w ocenie ale lubie gdy poniżej rew. w komentarzu jest opis co do techniki wykonania zdjęcia ...choc odbiór tez odgrywa tu znaczenie, bo nie każdemu może podobać się wizja fotografujacego
~akardo    26.06.2009 @21:52:47
piękne foty !!! za bezpozwolenia poobserwuje
~klaudyn    07.06.2009 @12:31:27
ja muszę właśnie dokupić szarą połówkę, bo mój canon strasznie prześwietla niebo. serio w FZ8 miałam wyraźniejsze kolory. i czasami też się ratuję hdr'em
_______
Oceniam konstruktywnie...
Segregujmy digarty! http://www.digart.pl/grupy/11668/ABUSE_!/ zapraszam
~olicze    18.05.2009 @22:27:17
koniecznie musisz zmienic opis w profilu. juz jest nieaktualny
pozdrawiam
~olicze    18.05.2009 @22:22:30
a jednak znow sie pojawiles???
~cialat    18.01.2009 @21:49:50
:-D
_______
"Nic tak nie niszczy organizmu, jak długotrwała fizyczna bezczynność" - ARYSTOTELES
~wyemancypowana03    08.01.2009 @07:14:49
Wręcz przeciwnie, bardzo lubie snieg, co nie zmienia faktu ze twoje zdjecie mi się nie podoba, gdyz nie widac na nim NIC, jest zbyt plaskie.
1 2 3 4 5 6 ... 14 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt